About Me

My photo
..juSt an ORdinAry pErSon .... LeaRn to Be EXTRA oRdiNarY ...

Islamic Widget

cebisan kenangan

18.9.09

SalaM PerAnTau

Assalamualaikum....

disini FJ nak ambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya buat abg apit sekeluarga.Raya elok-elok dekat sana dan sambil-sambil makan kueh raya tu tu,ingat-ingat kami kat sini.Hafiyya, kalau dapat duit raya banyak,share dengan mak ndak eh?jangan bagitau ibu tau..hoho..
tidak lupa juga huluran ampun dan maaf andai ada silap dan salah terutamanya kepada kak diana,mintak ampun mintak sori..halalkan kambing lembu pokok segala macam dari ladang (anda faham..saya tahu..haha..lama dah x bukak..jadi apa taktau laa)..


persiapan raya keluarga M.H.J





Di kesempatan ini juga,FJ sekeluarga ingin mengucapkan selamat hari raya buat abg mod nip yg berada nun jauh di sanaaaaa(padahal,beza 1 jam ja..haha)..tunggu tahun depan kita kumpul balik ramai ramai..ok?

Akhir sekali,salam lebaran buat ANDA juga...selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin :)

FJ

10:54:10 a.m.


4 comments:

MeZ said...

Cupcake pandan tak de ke??

FJ said...

hehe..insyaAllah..ada kot..tengok dulu laa..

Atiqah Azlan said...

oooo....tu kira gmbr ank sedara kt new zealand ekk mak ndak... hehehe....juz kidding....comei2....

FJ said...

hehe..ya yaa..anak sedara mak ndak la tu..hohoho

 
Copyright @ 2008 BiCaRa GLokaL: SalaM PerAnTau | Design By: NT-Webagentur | Modified By: iEn | Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox | Top